Friday 13 March 2015

Gran Canaria

Gran Canaria jest świetnym wyborem jeżeli chodzi o wakacje. Przyczyn jest kilka. Jako jedna z wysp kanaryjskich zapewni nam ciepłą i słoneczna pogode cały rok. Jest tu także relatywnie tanio( zawsze polecam sprawdzanie lotu i hotelu na własną rekę zanim zapłacimy fortune w biurze podróży), nie tylko przeloty samolotowe i hotele, ale także artykuły spożywcze a zwłaszcza alkohol i papierosy gdyż cała wyspa jest wolnocłowa. Wyspy Kanaryjskie klasyfikowane są także jako jedne z najbardziej bezpiecznych i tolerancyjnych destynacji turystycznych. Klimat i pogoda też uznane są za najlepszy na świecie dla egzystencji człowieka.

Najsłynniejszą atrakcją są napewno wydmy, które rozciągają sie kilkukilometrowym pasem wzdłuż morza. Chodząc po wydmach ma sie naprawde wrażenie że jest sie na Saharze. Najlepiej wydmy wyglądają o zachodzie słońca, wtedy to podświetlone są przez Słońce na żółto-czerwony kolor.
Głównymi ośrodkami turystycznymi są Maspalomas i Playa Del Ingles. To tu znajdziemy najwiecej atrakcji, życie nocne tętni w pełni, mnóstwo restauracji klubów, najsłynniejsze jest centrum handlowe Yumbo. Warto tu zajrzeć zarówno w dzień jak i w nocy. 
Na Gran Canarii znajdziemy równiż piękne piaszczyste plaże. Najdłuższa z nich ciągnie sie kilka kilometrów od Playa Del Ingles do Maspalomas. Znajduje sie tam również mnóstwo plaż naturystycznych.
Jeżeli ktoś lubi chodzić po górach to także bedzie miał szerokie pole do popisu w pobliskim Parku Narodowym znajdującym sie w centralnej części wyspy. Napewno każdy tu znajdzie coś dla siebie. 
Główne atrakcje i miejsca które warto zobaczyć to: 

Wydmy w Maspalomas

Mogan czyli Mini Wenecja


Roque Nublo czyli spacer po górach

Las Palmas

Playa del Ingles


Maspalomas

Jardin Botanico czyli ogród botaniczny

Puerto Rico


Centrum Handlowe Yumbo

Gran Canaria Foto:
















I na koniec video z hotelu:

1 comment:

  1. Chyba jeszcze nigdy tam nie byłam więc ciężko mi się wypowiedzieć o tym miejscu, ale jak widzę wygląda ono pięknie. Ja mam ochotę na wyjazd na Kubę i mam nadzieję, że uda mi się to zrealizować. Także jak czytałam w https://kioskpolis.pl/ubezpieczenie-turystyczne-na-kube/ to faktycznie takie ubezpieczenie turystyczne jest niezwykle ważne.

    ReplyDelete